صفحه اصلی / سوالات متداول

ما خدمات منحصر به فردی ارائه میکنیم و انتظار داریم که بهترین ها با سابقه درخشان برای فروش با ما همکاری داشته باشد. برای این کار در قسمت تماس با ما یک درخواست ارسال کنید.

برای فروشنده شدن در رعایت یک سری از قوانین الزامی است که در مقاله‌ای با همین عنوان در سایت و قسمت دانلود جمع آوری شده است. برای اطلاع از قوانین فروش ، حتما مقاله قوانین و مقررات فروش را به دقت مطالعه کنید.

به دلیل سیستماتیک بودن فروش و مدیریت تعویض کالا برای مشتریان گرامی، تمامی خدمات به صورت غیر حضوری انجام میشود ولی اگر یک مشتری گرامی با خرید تناژ بالا قصد خرید داشته باشد با هماهنگی در خدمت ایشان هستیم.

برای درج تنوع و قیمت‌گذاری و فروش محصولات علاوه بر تایید قراداد، شرکت در کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری (ورک شاپ) یا غیرحضوری (وبینار) ضروری است، پس از شرکت در دوره‌ی آموزشی و تایید قرارداد، دسترسی شما به پنل کامل شده و امکان درج تنوع و قیمت‌گذاری خواهید داشت.

امکان تغییر قرارداد وجود ندارد، در‌صورتی که تمایل به تغییر ماهیت قرارداد دارید باید مجددا با عنوان جدید ثبت نام کرده و با انتقال کلیه‌ی کالاها به پنل جدیدتان (مطابق با عکس)، فعالیت خود را با ماهیت جدیدتان آغاز کنید.

محصولاتی که دارای تاریخ تولید و انقضا هستند جز گروه‌های حساس بوده و باتوجه به این موضوع که این محصولات به‌طور مستقیم با سلامت افراد در ارتباط هستند، اهمیت ویژه‌ای دارند..درصورتی‌که محصول دارای تاریخ تولید و تاریخ انقضا باشد، زمان تحویل کالا به انبار باید دو سوم از عمر محصول باقی مانده باشد.

بله، مسئولیت قیمت‌گذاری بر عهده‌ی فروشنده است. طبق قوانین فروش آنلاین درصورتی‌که کالایی در سایت موجود باشد و مشتری کالا را خریداری کند و فرآیند پرداخت انجام شود، کاربر صاحب کالا محسوب می‌شود و فروشنده باید کالا را با همان قیمتی که فروش انجام شده در اختیار مشتری قرار دهد.

کارت یا بروشور تبلیغاتی که حاوی مضمون تشویق مشتری برای خرید از سایت یا فروشگاه دیگری غیر از دیجی‌کالا است نباید به همراه محصول ارسال شود. این مورد به منزله‌ی تخلف برای فروشنده به‌حساب می‌آید.